100 day's to go... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu 100 day's to go... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu

100 day's to go...

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

09 Juni 2015 | Nederland, Gouda

Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje voor mijn komende reis. :-)

Zoals de meeste van jullie wel weten vertrek ik op 17 september voor 6 maanden naar Azië. Over precies 100 dagen vertrekt mijn vliegtuig naar mijn eerste bestemming, Beijing.

Mijn planning was te starten in China om via Tibet naar Nepal te gaan. Dan door naar India en vervolgens te vliegen naar Cambodja en Laos.
Nu heeft iedereen vast wel de berichten uit Nepal gezien/gehoord. Door de zware aardbevingen weet ik niet of ik Nepal nog kan bezoeken. Daarom ben ik nu andere mogelijkheden aan het bekijken.

Op dit moment denk ik eraan om ook naar Mongolië te gaan, een land waar ik ook erg graag een keer naar toe zou willen. Wellicht neem ik dan de Trans Mongolië Express vanuit Beijing naar Mongolië. Ook daar kun je mooie trekkingen doen dus ik word steeds enthousiaster.

Als mijn planning compleet is zal ik hem met jullie delen. Mocht er nog iemand leuke tips hebben, hoor ik het natuurlijk graag!

Tot snel!


  • 09 Juni 2015 - 14:09

    Ina Steenbergen:

    Hallo Kimberly
    Leuk om wat van je te horen.Wat een geweldige reis ga je maken en ik ga je volgen.
    Heel veel succes en plezier met de voorbereiding.
    Lieve groetjes Ina

  • 09 Juni 2015 - 17:20

    Maria:

    Hallo Kim,
    Wat spannend allemaal, ik ga jou zeker volgen. Ben benieuwd wat voor leuks en interessante gebeurtenissen op jou te wachten staan.
    groetjes Maria

  • 09 Juni 2015 - 18:09

    Frum:

    Echt super tof dat je het gaat doen! Geniet nog lekker 100 dagen van de voorpret! Tips heb ik helaas niet, die kant ben ik nog nooit op geweest... Maar daar kunnen anderen je vast bij helpen!!!

    Dikke monsterzoen

  • 09 Juni 2015 - 18:59

    Ymke:

    Hoi Kimberley,
    Ik ben wel een beetje jaloers! zo gaaf voor jou deze reis. Ik reis graag digitaal met je mee.
    xxx Ymke

  • 09 Juni 2015 - 19:02

    Petra:

    Super stoer! Nog even aftellen maar dan je droomreis maken. X

  • 09 Juni 2015 - 22:01

    Marco & Annemarie:

    Hoi Kimberly,
    Veel plezier en veel voorpret bij het uitstippelen van je doelen en tussenstations! Keep us posted!

  • 09 Juni 2015 - 22:25

    Richard:

    Wow super vet!! Kimmy!!!

  • 10 Juni 2015 - 08:33

    Marie-Jose:

    Zo leuk dat je gaat, maar ik ga je missen collega. Een reis die ik best zou willen maken, maar ik hou het toch liever georganiseerd hihi. Maar ik reis met je mee hoor. Ga je missen. Tot zo.

  • 10 Juni 2015 - 11:55

    Marije:

    Het klinkt allemaal heerlijk em fantastisch gaaf!
    Ik heb maar één leuke tip; geniet van alles wat je gaat beleven en vooral weer veolig thuiskomen! ...dat zijn er toch twee geloof ik :-)

  • 12 Juni 2015 - 20:41

    Joke Oostveen:

    Hoi Kimberly,
    Spannend hoor. Heerlijk om naartoe te leven. Ik hoop wel dat je Nepal niet te schokkend is. Als ik je niet meer zie, veel plezier, doe voorzichtig. Ik ga je volgen en hoop op Veel mooie verhalen.
    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 24171

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: