Een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu Een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

Een berichtje tussendoor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

25 September 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo lieve mensen,

De dag nadat we naar de Tafelberg waren geweest moesten we weer werken. Dus ik heb geen nieuwe dingen meer bezichtigt maar lekker gewerkt. Er is niet iets heel erg bijzonders gebeurd op het werk. Er liggen alleen drie kinderen in het ziekenhuis. Dit is wel erg vervelend. Ik ken de kinderen overigens niet want ze lagen al in het ziekenhuis voordat ik begon met werken. Eén van de kinderen heeft Meningitis en hij is er erg slecht aan toe. De andere vrijwilligers zijn vandaag bij hem langs geweest in het ziekenhuis. Dit zijn wel de minder leuke dingen die ik ga meemaken, dit kindje ken ik niet maar als er een volgende naar het ziekenhuis moet ken ik hem/haar wel. En dat lijkt me toch wel lastig.
Maar om de sfeer weer wat gezelliger te maken.....Ik heb het naar me zin hier, alles is nu een beetje gewend. Morgen gaan we een wijntour doen en dat schijnt heel mooi te zijn. Tijdens deze tour kunnen we ook cheeta’s aaien, dus dat gaan we zeker doen. Ik heb er zin in....en jullie horen wel hoe het is geweest.

Groetjes

  • 25 September 2008 - 13:34

    Lianne:

    Hoi hoi,

    Laat ik net een berichtje achter laten op je vorige verhaal!! haha

    Fijn de je het zo naar je zin heb!!

    Wel jammer van de 3 kids...Maar hopen dat ze er snel boven op komen!!

    Veel plezier met de wijntour!!!

    Waar blijven de fotos??

    Dikke kus,

  • 25 September 2008 - 19:55

    Jan Van Steenbergen:

    Inderdaad jammer van die kids. Helaas zijn dit dingen die voorkomen en zeker in Africa. In elk geval fijn om te horen dat het goed met je gaat. Drink alleen niet te veel op die wijndag. Met koppijn werken is geen pretje. Zeker niet in z'n warm land. Kimmie geniet er maar van en tot horens.
    Die ouwe Man

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 24227

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: