De Tafelberg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu De Tafelberg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

De Tafelberg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

21 September 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo iedereen,

Hier weer een berichtje vanuit
Zuid-Afrika. Vandaag heerlijk weer gehad! De zon heeft de heledag geschenen. Dus Fem en ik vonden het een mooie dag om de tafelberg te gaan beklimmen.
Dus wij naar de Tafelberg. Vol goede moed begonnen we aan de klim.
Maar na een tijd is de moed een beetje weggezakt. Het is een hele lange, hoge en vermoeiende klim. Maar we hebben het gered na 2,5 a 3 stonden we bovenop de Tafelberg.
De hele weg en het uiticht op de berg, was erg mooi en we hebben een hele tijd genoten van de stilte en het uitzicht. Rond 16:00uur namen we de kabelbaan weer naar beneden.
Het was een vermoeiende maar geslaagde dag.
Groetjes.......

  • 21 September 2008 - 18:06

    Chris, Kel En Mandy:

    Hé kimmy,
    jeetje wat een verhalen. we zijn benieuwd naar de foto's van de tafelberg. Enne had je je verrekijker nog meegenomen? Jeetje wij worden soms van 5 kinderen in huis al gek! laat staan 30!!! respect man!! we kijken met smacht uit naar je volgende verhalen. dikke kus chris-kiss kelle bel, nena de pena en menne pen xxxx

  • 22 September 2008 - 08:48

    Joke Oostveen:

    Hoi Kimberly,

    Leuk om je zo te volgen. Wat een uitkomst toch die computer. Hoef je straks niet alles honderd keer te vertellen. Nou dat was een flinke klim, en erg warm zeker.Waarom heet die berg tafelberg??? Spreek je al een beetje zuid-afrikaans?? Lijkt me een leuke taal. Nou veel plezier.

    groetjes Joke

  • 22 September 2008 - 18:59

    Mamsje:

    Hallo dappere dames,
    vind het geweldig dat jullie het gehaald hebben.
    ook ik ben heel benieuwd naar de foto's die je ongetwijfeld gemaakt heb.
    niet alleen van de tafelberg maar van alle bijzondere en mooie dingen die je daar bent tegengekomen.werkse de rest van de week en nog heel veel plezier de komende vrije dagen. ik hoor wel wat je dan ondernomen hebt.heeeeeel veeeeeel kusjes mamsje

  • 23 September 2008 - 08:22

    Mieke :

    Hoi Kimberly,
    Vanuit de Klup op een wat grauwe dag ontdek ik je website. Uitgebreid gelezen en dat ga ik de komende periode zeker vaker doen. Mooi om zo je "dagboek" bij te houden en aan anderen te vertellen. Ver weg, maar op deze manier ook wel een beetje dichtbij. Slaap je goed?? Dat lijkt me wel belangrijk. Veel plezier! En... doe voorzichtig!
    Mieke

  • 25 September 2008 - 13:29

    Lianne:

    Hoi kimmy!!

    Wat een leuke verhalen zeg!!
    Ik geniet van de verhalen ik mis alleen nog de foto's haha

    Ik Wacht al met smart op het volgende verhaal!!

    Dikke kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 24216

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: