Quadbike riding - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu Quadbike riding - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

Quadbike riding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

19 November 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag zijn we gaan Quadbike riding. Het was echt heel erg leuk.
We moesten om 9 uur in Grabouw zijn, dat betekende dat we om 8 uur thuis moesten zijn.
Eenmaal aangekomen, was er helemaal niemand. Na een tijdje rond gekeken, kwam er een vrouw naar buiten. We moesten weer een formulier ondertekenen en toen kwam onze gids.
Na wat voorlichting gingen we op pad. Het terrein begon rustig een beetje hobbelig maar later werd het wat ruiger. We kregen verschillende soorten terreinen, greffel, stenen, zand, modder, water, enz. Het was soms best eng omdat je niet wist of je zou blijven hangen tussen se stenen of midden in het water. Maar het bleef erg leuk en spannend. De hele tour duurde ongeveer 3,5 uur. Maar het bleef de hele tijd leuk. Na afloop hebben we nog gelunched in een tenteje in Grabouw en toen weer op weg naar huis. Mijn benen waren vies, mijn schoenen waren doorweekt, maar het was wel een geslaagde dag.

  • 24 November 2008 - 09:43

    Joke Oostveen:

    Hoi Kimberly,

    Ik heb lang niets van me laten horen maar wel jou verhalen gelezen natuurlijk.Ik vind wel dat je allerlei spectaculaire dingen doet, ook daar zijn dus quads enzo.Met de kinderen begint het wel erg vertrouwd te worden zeker. Hier gaat alles zo z`n gangetje, nu weer de drukte van de feestdagen. Zit je nu met de kerstdagen nog daar?? Nou geniet ervan dan kunnen wij genieten van je mooie verhalen.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 24180

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: