12e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu 12e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

12e shift

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

24 November 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Deze shift was erg gaotisch. Overdag ging alles goed, we hebben weer getrommeld, geschminkt en lekker gespeeld. Maar 's avonds na het douchen dan zijn de kids niet meer te houden. Er is ook 1 sisi ziek of in ieder geval afwezig. Verder is alles wel ok. Het kindje dat werd getest op tbc, heeft geen tbc, gelukkig! Dus dat is een zorg minder. We zijn ook weer bij Sia geweest en hij was ontzettend vrolijk, echt heel erg gezellig! De tijd vloog ook toen we bij hem waren, dat was wel erg leuk.
Donderdag beginnnen we weer en dan is het onze laatste shift :(.
Groetjes..........

• 24 November 2008 - 16:52

Kimberley:

bedankt heb m gehad..! zie je snel weer.. :D

• 24 November 2008 - 22:15

Lucie:

Werkse en veel plezier bij jullie laatste shift en succes met voorbereiden voor de vakantie/rondreis x Lucie

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008