Sunset champagne cruise - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu Sunset champagne cruise - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

Sunset champagne cruise

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

19 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

14 oktober hebben we 's avonds een sunset champagne cruise gedaan.
we werden opgehaald door de taxi en werden afgezet bij Waterfront, daar gingen we opzoek naar de juiste boot.
Eenmaal aangekomen moesten we betalen en konden we om 18:15uur aan boord. We gingen de zee op en we konden aan 1 kant de zon zien ondergaan in de zee. Aan de andere kant kwam de maan omhoog, dat was een gaaf gezicht. En tijdens de hele tocht werd gratis champagne geschonken. Tijdens de cruise zagen we ook nog walvissen zwemmen en zeehonden. Dus dat was een mooie bijkomst. Het was heel leuk maar erg koud want het waaide ontzettend hard. We gaan het dus nog een keer doen als het wat beter weer is.
Dat was het voor de sunset cruise.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 24184

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: