Bedankt!! - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu Bedankt!! - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu

Bedankt!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

13 September 2008 | Nederland, Haastrecht

Ja morgen is het zover, dan vertrekt ons vliegtuig naar Zuid Afrika.

Ik wilde via deze weg alvast al onze sponsoren bedanken: Loon-, en verhuurbedrijf Anton Slingerland, Domenie financial consulting bv, Gist Blijswijk bv, Kuiper & Burger, Marianne Bodenstaff, Familie Vooyes, Rianne van Zelst, alle ouders familie en klasgenootjes die hebben gedoneerd tijden onze diploma uitreiking en ons afscheidsfeestje en natuurlijk alle vrienden en familie die ons hebben gesteund.
BEDANKT!! zonder jullie was het niet gelukt.
Groetjes...
(sorry als ik iemand ben vergeten)

  • 16 September 2008 - 20:22

    J_van_steenbergen@li:

    Kimmy Maak er en stel prachtige maanden van. Zorg dat je zoveel mogelijk geniet en zorg dat de mensen daar(net als wij) van je fijne karakter kunnen genieten. Nogmaals veel succes en tot in 2009. Knuffel van die oude man.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 24203

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: