change of plans - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu change of plans - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu

change of plans

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

13 September 2008 | Nederland, Haastrecht


Sommige van jullie wisten waarschijnelijk wel dat we na ons vrijwilligerswerk een rondreis zouden gaan doen. Deze reis zou 15 dagen duren, van Kaapstad naar Johannesburg. Deze reis is helaas gecanceld maar ik heb een nieuwe reis geboekt, deze duurt 23 dagen en gaat van Johannesburg naar Kaapstad(handig genoeg)
Dit betekent dat ik niet op 20 december terug ben maar op 26 december.
Ik vier dus kerst in het vliegtuig, haha.
Voordeel is wel, dat ik nu veel meer zie van Zuid Afrika.
Dat was het weer!!
Groetjes

  • 13 September 2008 - 11:15

    Lianne:

    Hoi kimmy!!!

    Ik wens je echt heeeel veel plezier... ga er van genieten!!

    Ik je heel erg missen!!

    Dikke kus

  • 13 September 2008 - 16:18

    Rene:

    hallo schat als je dit leest ben je waarschijnlijk al in zuid afrika.
    ik wens veel plezier toe en veel leerzame momenten.en pas goe dop je zelf! groetjes en xxxx rene


  • 14 September 2008 - 13:35

    Anton:

    heel veel plezier en geluk en pas op elkaar xxx marion en anton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24217

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: