onze 6e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu onze 6e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

onze 6e shift

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

19 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Onze 6e shift zit erop en we zijn op de helft.
Deze shift was erg leuk en er is een hoop gebeurt.
Er is 1 jongetje, Hlumile, die is terug naar zijn eigen ouders. Daarvoor in de plaats zijn er weer twee terug gekomen. Een jongetje en een meisje (geen broer en zus)
Verder liggen er weer 2 baby's in het ziekenhuis.. En er is weer een kindje grieperig.
Maar er zijn ook leuke dingen gebeurt. We hebben met de kinderen en 2 van de sisi's muziek gemaakt.
Allison een vrijwilliger van het kantoor had allemaal shakers gemaakt van lege mini shampoos en rijst en trommels van lege melkpoederblikken.
Het was erg leuk om te zien hoe leuk ze het vonden om te doen.
Ook hadden Femke en ik vellen papier en kleurpotloden meegenomen en hebben we met al de wat oudere kinderen getekent. De sisi's vonden het erg leuk en hielpen ons met het uitzoeken welke kinderen al hadden getekend en welke niet. Ik heb alle tekeningen op de muur opgehangen en dat vonden de kinderen nog het leukst om te zien, vooral de oudste.
Met Seeya (het verstandelijk gehandicapten jongetje) hebben we ook de shakers uitgepobeert maar bij hem sloeg het niet heel erg aan. Daarna zijn we weer naar buiten gegaan en kon hij weer lekker buiten spelen. Op deze manier gaan de shifts heel snel en we hebben er nog maar 6 te gaan. Pfff wat gaat de tijd toch snel.......

• 19 Oktober 2008 - 20:08

Rene:

ik zit de foto's van je te bekijken en als je nog een keer op een randje gaat zitten zoals bij de foto bij de tafel berg kom ik even langs om een draai om je oren te geven.