11e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu 11e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

11e shift

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

18 November 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Deze shift is er weinig gebeurt.
het was mooi weer dus we hebben lekker buitengespeeld. De kinderen vinden dat altijd wel erg leuk, ze kunnen dan lekker hun energie kwijt door te klimmen en te rennen.
We zijn ook weer bij Sia geweest. Het ging erg goed met hem, hij was weer erg vrolijk en ook met hem hebben we buitengespeeld. Hiij houd zo erg van zand, haha. Voordat hij naar buiten ging had zijn sisi hem helemaal schoon gemaakt en ingesmeerd met creme, hij was nog geen 5 minuten buiten of hij gooit zo een hand zand over zijn hoofd heen, haha.
Verder gaan we met onze collega's een feest organiseren voor onze laatste shift, voor de kinderen van het babyhouse. Dus dat gaat leuk worden........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 24207

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: