10e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu 10e shift - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

10e shift

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

13 November 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Deze shift was wel erg leuk. We hebben weer met alle kindjes muziek gemaakt. Het is leuk om te zien dat je met de oudere kinderen samen kan spelen, hij op de trommel en jij met shakers bijvoorbeeld.
Ook hebben we samen met 2 duitse langdurige vrijwilligers een pacourtje uitgezet. Eerst moesten ze over een opgerolde denken springen dan door een hoepel heen en dan een rondje om een stoeltje. De oudste kinderen deden het erg goed maar de jongere kindjes snapte het niet helemaal, haha.
Na het parcour ben ik nog naar Fem geweest, die was bij Sia. Met Sia ging het niet heel goed. Hij had andere medicijnen en zijn oor was ontstoken dus hij was een beetje zielig.
Na Sia zijn we weer terug gegaan naar de baby house en hebben we met alle kindjes gedanst en gezongen, was erg leuk.
Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurt. Dus dat was het weer even...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 24194

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: