Paardrijden over het strand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu Paardrijden over het strand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

Paardrijden over het strand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

26 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag hebben eerst uitgeslapen want we hebben het nachtleven van Kaapstad onderzocht.
Maar om 14:45uur werden we weer door onze vaste taxi chauffeur opgehaald om te gaan paardrijden. Het was op het strand, met eigenlijk zons ondergang maar we waren iets te vroeg.
We werden eerst aan een paard toegewezen en daarna moesten we opstappen. Ik vond het echt DOODeng, enger als paragliding.
En de begeliding werkte ook niet echt mee. Ze was gewoon niet aardig. Zegt ze tegen me dat ik de teugels op de juiste manier moet vastenhouden, tegen iemand die nog nooit paard heeft gereden. Hoe moet ik weten wat de juiste manier is. Nou ze had nog meer van dat soort dingen. Maarja buiten dat had ik me paard (Oscar) niet heel goed ondercontrole.
En ik kan je vertellen dat zo'n zadel niet heel comfortabel zit.
Dus dat was niet zo geslaagd. Maar positief was dat het strand wel ontzettend mooi was. Mooie blauwe zee, wit strand en bergen op de achtergrond.
Ook zwommen er minstens twee walvissen vlakbij de kust, dat was ook weer mooi om te zien.
Kortom een dag met verschillende gevoelens, haha

  • 28 Oktober 2008 - 12:06

    Lucie:

    Paardrijden enger als paragliding dat hoor je niet vaak. Wel fantastisch wat jullie allemaal meemaken, geniet er nog maar even van...en...niet te veel het nachtleven onderzoeken hoor! Lucie

  • 13 November 2008 - 17:51

    Marije :

    Ik ben heus niet jaloers hoor als je dat soms dacht, huh,.. echt niet,.. ook niet eens een heel inie minie beetje,..tss..beetje paardrijden in Afrika,.. wat is daar nou aan... Nou,.. hèhèh, je weet wel beter he! floepsiewoepsie! kussie van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 24203

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: