de eerste week - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kimberly - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

19 September 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo hallo,

Eindelijk tijd om iets achter te laten op mijn site.
Om 5uur 's morgens landen ons vliegtuig in Zuid afrika.
De eertse dag bestond dus vooral uit douchen en slapen. De tweede dag hebben we een culturele tour gehad. Dit ging vooral over de apartheid, we zijn naar destrict 6 en naar twee townships geweest, waaronder degene waar we gaan werken. Dit was heel indrukwekken en interressant. We hebben gezien dat er een hoop mensen binnen de townships zijn die hun samenleving beter proberen te maken, Door vaardigheden aan te leren, school, enz.
's avond nog wat gedronken maar snel naar bed want de volgende dag moesten we beginnen met werken.
Het werk is erg vermoeiend, vooral omdat het erg druk is. Maar het is wel erg leuk. Al die kindjes, ze hebben stuk voor stuk iets liefs.
Nu hebben we het weekend vrij. Dus we gaan wat dingen ondernemen. Wat weten we nog niet precies, misschien tafelberg, walvissen bekijken en winkelen.
Jullie horen het wel.
Tot de volgende keer!!
X

  • 19 September 2008 - 11:58

    Anita:

    Ha meissie!!!
    Wat leuk om van je te horen! Waar bestaat je werk precies uit? Ik ga je weblog zeker bijhouden!
    Veel plezier daar en blijf vooral schrijven, is ook leuk voor jezelf als je straks weer terug bent. Hier is het goed; mijn hand begint eindelijk te genezen en is in orde voor ik op 1 oktober naar Sri Lanka ga. Dag lieverd, ik denk aan je!!!

    Anita

  • 19 September 2008 - 13:04

    Joke Oostveen:

    Hoi Kimberly,

    fijn om wat van je te lezen. Enorm veel indrukken zeker. Zoveel krijg je hier in weken niet te verwerken. Geniet ervan. Op de foto zie je er relaxt uit.

    groetjes joke

  • 19 September 2008 - 15:01

    Annemarie & Marco:

    Hoi Kimberly,
    Ja ja, je dacht toch niet dat het een snoepreisje zou worden...:-)
    Zo lezend denk ik dat je wel meer de luxe en zekerheid in ons kikkerlandje leert waarderen! Werkse..... O ja, en de groetjes aan Femke nattuurlijk!

  • 20 September 2008 - 09:52

    Chris En Mandy:

    hoi lieverd,
    erg leuk om op deze manier te lezen wat mijn kleine zusje allemaal mee maakt en het is niet niks!We denken aan je veel liefs en een dikke kus van Nena

  • 20 September 2008 - 10:39

    Lianne:

    heey kimmy

    Leuk om je eerste verhaaltje te lezen!!

    fijn om te horen dat je het naar je zin heb!!

    dikke kus,

    Lianne

    ps. je moet even je land veranderen waar je bent... staat nog op nederland hahah

  • 20 September 2008 - 15:02

    Monica:

    hoi hoi,
    geniet van jullie reis. en ben benieuwd naar het volgende verhaal.

    kus moon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 24187

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: