14 days to go.... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu 14 days to go.... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kimberly - WaarBenJij.nu

14 days to go....

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

03 September 2015 | Nederland, Gouda

De tijd gaat snel! Over precies twee weken (17/9 om 11.35) vetrek ik richting China. De visums voor India en China staan in mij paspoort, nog wat laatste dingetjes halen en dan ben ik er klaar voor.....denk ik....:-)

In mijn vorige post schreef ik nog over de twijfel of ik naar Mongolië ging of naar Nepal, omdat het land getroffen was door twee zware aardbevingen. Veel gebieden zijn weer prima toegankelijk en het land kan toerisme goed gebruiken. Daarnaast staat het hoog op mijn lijstje dus heb ik besloten om er toch heen te gaan. Nu begin ik in China dan door naar Nepal. Vanuit Nepal ga ik naar India waar Kelly voor 5 weken langs komt. In Delhi stap ik op een vliegtuig naar Phnom Penh (Cambodja). Daar ontmoet ik Femke, met haar ga ik eerst een weekje relaxen op één van de eilandjes in Cambodja. Na het weekje ontspannen gaan we nog wat van het land zien. Na twee weken vliegt Fem weer terug en ga ik verder Cambodja ontdekken. Mijn reis eindigt in Laos.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties en de steun! Het volgende berichtje komt hopelijk uit Beijing!

Doeiii

  • 04 September 2015 - 10:57

    Yvon:

    Het komt nu akelig dichtbij. Toch vind ik het geweldig dat jonge mensen tegenwoordig de hele wereld over gaan. Toen ik Jong was kon dat nog helemaal niet. met een vliegtuig naar bv Spanje was al niet te betalen, laat staan naar landen als China. Ook is door internet en computergebruik de wereld een stuk kleiner geworden. Kimmetje ik zal je verschrikkelijk missen en me heel veel zorgen maken. Toch vind ik het geweldig voor je en hoop dat het een ervaring wordt om nooit meer te vergeten.

  • 04 September 2015 - 19:08

    Femke Loman:

    Spannend!! Heel veel plezier en geniet van alle mooie en bijzondere momenten. Ik kijk uit naar ons moment in jou reis!!

    Liefs Xx

  • 06 September 2015 - 13:29

    Frum:

    Super spannend en leuk!!! Zo goed dat je de stap hebt genomen!! Volop genieten!!!! Once in a lifetime!

    Have fun and enjoy!!!

    Dikke monsterzoen
    Frum

  • 07 September 2015 - 19:01

    Marco Van Der Haar:

    Spannend, maar hier heb je maanden naar toe geleefd, gepland en gespaard! Veel plezier en ga genieten van alle ervaringen en indrukken! Wel voorzichtig doen, want we zien je natuurlijk graag weer terug!

    Groet,
    Annemarie & Marco

  • 08 September 2015 - 21:38

    Tineke :

    Hele goede reis en Take care

  • 11 September 2015 - 15:57

    Marie-José:

    Toch gevonden Kim. Wens je natuurlijk een prachtige reis toe. Heel veel herinneringen maken. Tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo lieve mensen, In september van dit jaar vertrek ik voor 6 maanden naar Azië. Op deze pagina heb ik in 2008 ook mijn verslagen over Zuid-Afrika geplaatst, dit zal ik nu ook gaan doen voor mijn reis door Azië. Met dit dagboek kan ik iedereen weer op de hoogte houden van wat ik daar doe en hoe ik het allemaal beleef. Jullie kunnen ook berichtjes plaatsen.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 24107

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 10 Maart 2016

Azië 2015 - 2016

14 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: